Event management

Riadené udalosti sú formou odmeny pre vybranú cieľovú skupinu, ktorou môžu byť zákazníci, obchodní partneri či zamestnanci. Ak sa v tejto oblasti pohybujete dlhodobo, tak sa iste stretávate s opakujúcimi sa “šablónovými” námetmi. Kreatíva je síce dôležitá, pretože mnoho zadávateľov požaduje niečo, čo ešte nevideli, avšak rozdiely sú najmä v samotnej interakcii s účastníkmi. Žiadne rozpačité reakcie hostí, čo sa bude diať a čo mám teraz robiť. Z tej správnej párty musíme odchádzať s príjemnými zážitkami bez akýchkoľvek pochybností.

Čím sa môžeme pochváliť:

  • prezentácia nového modelu Peugeot 508 v bratislavskej reštaurácii Fach;
  • posledné 3 ročníky Peugeot Tennis Day v NTC;
  • 9 rokov interných eventov pre značku O2 (vianočná párty a športový deň, celofiremné stretnutia, eventy pre nepriamy predaj);
  • 3 roky biznis a special eventov pre VÚB banku;
  • boli sme pri založení Plesu v opere a zažili sme (podľa nás aj Jána Ďurovčíka ;-)) najkrajšie ročníky Ceny Tatra banky za umenie.