Štefan Markuš

Od skončenia strednej školy som mal jasnú predstavu, že raz budem pracovať “v reklame”. Postupne sa mi však vynáral celý marketingový obraz, ktorý sa mi spojil v slove komunikácia a bolo po reklame. 😉

Po vysokej škole som nastúpil do agentúry Monarch, v ktorej boli eventy, promotion, reklamné spoty, TV produkcia ale aj osobný predaj každodenným chlebíčkom. Zažil som výnimočné ročníky Ceny Tatra banky za umenie, rebranding Globtelu na Orange ako aj vznik Plesu v Opere. Veľká škola komunikácie na konci deväťdesiatych rokov.

Prešiel som na klientskú stranu ako komunikačný manažér vo VÚB banke so zodpovednosťou za biznis segment a asset management a získal som nové skúsenosti z tvorby reklamných kampaní. Tou najväčšou bol vznik dôchodkovej správcovskej spoločnosti VÚB Generali na zelenej lúke za 6 mesiacov: nový brand, web, komunikácia od A do Z … kto má viac ako 40 si iste pamätá, že predsa nechceme drieť celý život ako kôň a skončiť chudobní ako kostolná myš…

Získané skúsenosti som zúročil počas 9 rokov ako komunikačný manažér u začínajúceho operátora O2 Slovakia. Od start-upu až po násobného operátora roka, od tlačítkových telefónov po phablety. Realizácia eventov a podpora internej komunikácie ako povinná jazda, avšak nové znalosti mi priniesol najmä sponzoring a promotion aktivity. Pod mojou taktovkou O2 Anjeli predali desaťtisíce predplatených kariet a naučili ma pracovať s tou najťažšou kategóriou – ľuďmi. A samozrejme náročné festivalové projekty s jedinečnou drevenou poschodovou stavbou a takmer 100-člennými tímami promotérov sú asi najvýraznejšími míľnikmi v mojom pracovnom živote.

 

Štefan Markuš

markus@houseofcomms.sk